دانلود مقاله و تحقیق word با فرمت doc قابل ویرایش
افزودن به علاقه مندی ها

به اشتراک گذاری:

دانلود ‫پروژه مالی شرکت رادیاتور ایران ( سهامی عام )

دانلود
  • خلاصه ‫پروژه مالی شرکت رادیاتور ایران ( سهامی عام )

    شرکت رادیاتور ایران
    صورتهای مالی تلفیقی گروه و شرکت اصلی
    سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1381

    مجمع عمومی عادی صاحبان سهام
    با احترام
    به پیوست صورتهای مالی تلفیقی به همراه صورتهای مالی شرکت رادیاتور ایران سهامی عام ( شرکت اصلی ) مربوط به سال منتهی به 29 اسفند ماه 1381 تقدیم می گردد . اجزای تشکیل دهنده صورتهای مالی به قرار زیر است :

    • الف – یادداشتهای توضیحی
    تاریخچه
    موضوع شرکت
    سرمایه شرکت
    محل قانونی شرکت
    • ب – صورتهای مالی اساسی تلفیقی
    ترازنامه تلفیقی
    صورت سود و زیان تلفیقی
    گردش حساب سود ( زیان ) انباشته تلفیقی
    صورت جریان وجوه نقد تلفیقی
    • پ – صورتهای مالی اساسی شرکت رادیاتور ایران ( سهامی عام )
    ترازنامه
    صورت سود و زیان
    گردش حساب سود( زیان ) انباشته
    صورت جریان وجوه نقد
    • د- جدول نسبت های شرکت رادیاتور ایران وتجزیه وتحلیل انها
    صورتهای مالی تلفیقی گروه وصورتهای مالی شرکت رادیاتور ایران 0 سهام عام ) براساس استانداردهای حسابداری تهیه شده و درتاریخ 28/02/82 به تایید هیات مدیره شرکت رادیاتور ایران ( سهامی عام ) رسیده است .
    اعضاء هیات مدیره سمت
    ---------------- -------------
    آقای عباس ملکی تهرانی مدیرعامل و عضو هیات مدیره
    آقای محمد یونسی رئیس هیئت مدیره
    آقای محمد رضا محمودی نائب رئیس هیئت مدیره
    آقای ساسان منوچهری عضوهیات مدیره
    آقای محمد سعید فلاحی عضو هیات مدیره

    وسعت یک کانال توزیع ، مرتبط است با تعداد کلی کانالهای مختلف ( مثل خرده فروشان ) که در هر یک از سطوح استفاده می شوند ( شکل 2 – 7 ) . یک سازنده می تواند تصمیم بگیرد که طول کانال توزیع را برای محصولش ، با قطع عمده فروشان و خرده فروشان و فروش مستقیم به مصرف کننده ، کوتاه کند. وسعت کانال می تواند با فروش کالاها فقط از طریق یک شرکت فروشگاههای خرده فروش ، کاهش یافته اند . از سوی دیگر ، آن ممکن است با فروش ، از طریق تنوع وسیعتری از فروشگاه ها افزایش یافته باشد . تمبرها ، زمانی فقط از طریق اداره های پست یا ماشین های تمبر ، فروخته می شدند ، تا اینکه تصمیم گرفته شد که آنها را از طریق دامنه ای از نمایندگی های فروش ، شامل ادارات پست ، روزنامه فروشی ها و شیرینی فروش ها ، بفروشند .
    فایده ی یک کانال توزیع مستقیم ، برای یک خریدار ، یعنی وقتی که آن به طور

    • شکل 2 – 7 وسعت و طول کانال

    طول کانال :

    خریدار خرده فروش عمده فروش سازنده

    واسطه ها

    وسعت کانال :
    خرده فروش
    خرده فروش
    خریدار خرده فروش سازنده
    خرده فروش
    خرده فروش
    خرده فروش


    مستقیم با خریدارش انجام می شود ، این است که شرکت می تواند کنترل فعالیتهای کانال را در اختیار داشته باشد . آن می تواند ارتباطی مستقیم با خریداران داشته باشد که می تواند درکی بهتر از احتیاجات آنها و آگاهی سریعی از هرگونه مشکلی که ایجاد می شوند را ایجاد کند و سریعا به تغییرات موجود در بازار و احتیاجات ویژه ی بخش های بازار ، پاسخ دهد . از سوی دیگر ، با استفاده از واسطه های متخصص ، مثل خرده فروش ها ، در فروش کالاها ، شرکت می تواند از تخصص آنها در بخش به خصوصی از زنجیره های توزیع ، استفاده کند .

    « شرکت مهندسی » از « شرکت ارتباطات » دعوت می کند تا در مورد مشکلاتش در سیستم ها و ارتباطات بحث کند . مشاوری که از طرف « شرکت ارتباطات » است ، سفارشات و پیشنهادات شرکت را به مدیرعامل ، ارائه می دهد . مدیرعامل تأکید می کند که « از آن جا که شما می دانید ، ما در حل مشکلات تجاری ، از طریق تکنولوژی اطلاعات ، تخصص داریم ، اخیرا به سطح گسترده تر « بررسی های سلامت شرکت » وسعت یافته ایم و با وجودی که ما با نگاهی به سیستم های تکنولوژی اطلاعات شما شروع کردیم ، به زودی خودمان را خواهیم دید که در حال نگاه کردن به تصویری وسیعتر به عنوان نتیجه ای از مذاکره انجام شد با افراد مأمور در اینجا ، هستیم .» « این ویژگی بررسی سلامت است که ما را به سوی شما جذب می کند .» « سیستم تکنولوژی اطلاعات شما ، تا وقتی که پیش می رود و درتمام کارکردهای اصلی شما به کار گرفته می شود ، برای هدفتان درست است ، اما سیستم جدیدتری وجود دارند که سریعتر می باشند و می توانند برنامه ترکیب شده ای را برایتان فراهم کنند . آن همچنین ، به حمایت از به کار گیری اطلاعات جمع آوری شده کمک می کند تا توسط بازاریابی که در آن وقت ، در حال استفاده از سیستم خودش است ، انجام شود . هر چند ، ما آن را به عنوان مشکل اصلی شما نمی بینیم .»
    این بیشتر با ساختار انجام می شود . آن به عهده ی هر بخش تولیدی گذاشته می شود تا خریدارانشان را جستجو کنند . این بدان معنی است که آن کار یا با تعدادی از خریداران ، بسیار ناهمگون است ، و با بعضی از آنها ، نه . شما هیچ سیستمی از مدیران کنترل کننده سود ندارید ، که افرادی با مسئولیت جستجوی یک سود یا خریدار به خصوصی هستند . و نه هیچ سیستمی متمرکز شده ای روی فروش ها دارید ، که افرادی هستند ، که روی یافتن تجارت های جدید تمرکز دارند . فرض شده است که بخش ها نزدیک به خریدارانشان نگه داشته شده اند و به دنبال کارهای جدیدی هستند ، اما تخصص اصلی شان ، در تولید است . شما هم یک کانال کاملا طویل توزیعی دارید و هم وسعتی از آن را ، تأمین کنندگان شما هستیم تأمین کنندگان خودشان را دارند . پس شما محصولاتتان را به دامنه ای از خریداران مختلف ، توزیع می کنید . شما شرکت های کوچک بسیاری دارید که تشکیل دهندگان را فراهم می کنند و در عوض ، خریداران نسبتا کمی را دارید ، بنابراین ممکن است بخواهید که جنبه تأمین کانال توزیعتان را محدود کنید یک سیستم تکنولوژی اطلاعات به شما کمک خواهد کرد تا موجودی ، قیمت ها و ظرفیت پذیرش خود را کنترل نمائید و به مدیران جدید کنترل کننده سود شما کمک خواهد کرد تا آنچه مشتریان می خواهند ودر چه زمانی آن را می خواهند را فراهم کنند .»



    انتخاب یک کانال توزیعی ، گسترده یا محدود ، طویل یا کوتاه ، مستقیم یا غیرمستقیم ، به عوامل کفایت و کارایی بستگی خواهد داشت . تصمیمات بستگی خواهد به ماهیت فروش و ماهیت محصول / خدمات آماده برای فروش . نوعا ، خدمات دهی به افراد ، از طریق یک کانال توزیع مستقیم ، کوتاه ومحدود ، مفید خواهد بود ، بنابراین خدمات دهی روی دریافت شخصی آن ، تمرکز دارد . تعطیلات سفارشی معمولا مانند این خواهند بود ، وقتی که سازندگان سفرهای تعطیلاتی شخصی ، یک برنامه سفری را بانمایندگانی ازشرکت تعطیلاتی متخصص ، ترتیب می دهند . از جهت دیگر ، تورهای مسافرتی ، از طریق کانال توزیع طویلتر و گسترده تر فروخته شده باشند . محصولات تولید شده اغلب کانالهای غیرمستقیم و طویلی دارند ، با وجودی که ممکن است تا حدی محدود باشند . سازندگان اتومبیل ها ممکن است محصولاتشان را از طریق عمده فروشانی که سپس آنها را به خرده فروشان متخصص برای فروش به خریدار نهایی ، می فروشند ، بفروشند . در بعضی موارد ، این کانال محدود است ، وقتی خریداران فقط قادر هستند که ساخته های ویژه اتومبیل ها را از طریق یک توزیع کننده ک توسط سازنده یا عمده فروش ، به ثبت رسیده است ، خریداری کنند .
    با توسعه خرید اینترنتی ، و خرید تلفنی و پست سفارشی ، کانالهای توزیع تمایل به وسیعتر شدن ، کوتاه تر شدن و مستقیم تر شدن دارند . این ، یعنی اینکه ایده « مکان » در اصطلاحات شیوه ی خرید و فروش ، به طور قابل توجهی در طول زمان تغییر کرده است . در حالی که این پیشرفت ها به طور خیلی زیادی تسهیلات خریداران را افزایش می دهند ، ارزشی را روی اطمینان خریدار ، قرار می دهند . کالاهای خریداری شده توسط خریدار ، از طریق تلفن ، فاکس یا ، گویای این مطلب است که خریدار تا وقتی آنها را می خرد آنها را نمی بیند و یا با آنها « برخوردی » ندارد . خریداران باید مطمئن باشند که توضیحاتی که آنها در مورد کالاها دیده اند ، دقیق بوده و آنها می توانند به راحتی آنها را برگردانند ، اگر احتیاجات خریدار را برآورده نکند .


    4 – 7 سایت قیمت گذاری
    به منظور نائل شدن به اهداف شرکت ، مدیرا ن باید محصولات و یا خدماتشان را بفروشند ، و این نه تنها به منظور توزیع محصولات به بهترین شیوه ی ممکن برای رسیدن به دست مشتریان می باشد ، بلکه این مفهوم را هم در بر دارد که آنها باید قیمتی داشته باشند که خریدهای واقعی را جذب کند . قیمت باید مطابق با شیوه ی فروش کلی محصول باشد ، هر چند در همان زمان آن بستگی خیلی شدیدی به تأمین و تقاضای محصول دارد . اگر یک محصول در مقادیر زیادی وجود داشته باشد و تقاضا نسبتا کم ، قیمت هم احتمالا به همان اندازه پائین خواهد بود ، زیرا مصرف کنندگان وسعت انتخاب زیادی دارند و می توانند برای یک کالا قیمت پائین تری ، انتخاب کنند ویا چانه بزنند. اگر قیمت در این شرایط ،

    در اصل توسط یک شرکت در یک سطح تعیین شده باشد ، بزودی ، برای رسیدن به نقطه ای ک تقاضا با تأمین برابرتر باشد ، افت خواهد کرد . البته ، همه اینها بستگی دارد به آنچه که اقتصاددانان به آن به عنوان « چیزهای برابر دیگر » اشاره دارند که وقتی است که مصرف کنندگان اطلاعات وسیعی در مورد خرید برای این کالا دارند و سطح بالایی از رقابت بین تأمین کنندگان وجود دارد .
    « قوانین » موجودی وتقاضا ، توصیه می کند که ، به این شرط که مصرف کنندگان دانش کاملی از بازار وتغییرپذیری کامل در آن داشته باشند ، و تأمین کنندگان رقابت کاملی داشته باشند ، طوری که سهم برابری در فروش و دسترسی برابری به مصرف کنندگان داشته باشند ، قیمت ، افزایش و یا کاهش خواهد داشت ، تا وقتی که موجودی یک محصول یا سرویس برابر با تقاضای آن شود . « قیمت متعادل » ( شکل 3 – 7 ) وقتی است که موجودی و تقاضا

  • فهرست ‫پروژه مالی شرکت رادیاتور ایران ( سهامی عام )

     مقدمه


    • الف – یادداشتهای توضیحی

    تاریخچه

    موضوع شرکت

    سرمایه شرکت

    محل قانونی شرکت

    • ب – صورتهای مالی اساسی تلفیقی

    ترازنامه تلفیقی

    صورت سود و زیان تلفیقی

    گردش حساب سود ( زیان ) انباشته تلفیقی

    صورت جریان وجوه نقد تلفیقی

    • پ – صورتهای مالی اساسی شرکت رادیاتور ایران ( سهامی عام )

    ترازنامه
    صورت سود و زیان
    گردش حساب سود( زیان ) انباشته
    صورت جریان وجوه نقد

    • د- جدول نسبت های شرکت رادیاتور ایران وتجزیه وتحلیل

مقالات مرتبط

Cached 1395/05/08
دانلود پروژه مالی شرکت کارتن بهرام

دانلود پروژه مالی شرکت کارتن بهرام

  • اقتصاد - حسابداری - مدیریت
  • ۵۰
  • امروزه بیش از 90% سرمایه در گردش اغلب منابع تولیدی به مواد صنعت (یعنی مواد اولیه محصولات نیمه تمام، محصولات تمام شده، ضایعات تولید، اقلام بسته‌بندی و ابزارآلات تولید مربوط است.بنابراین باید توجه داشت که تمام موارد فوق از قبیل محصولات و مواد اولیه ...

دانلود پروژه بررسی صورتهای مالی شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران

دانلود پروژه بررسی صورتهای مالی شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران

  • اقتصاد - حسابداری - مدیریت
  • ۳۹
  • هدف استراتژیک شرکت کسب سود در چارچوب اساسنامه و با رعایت مصالح ملی به گونه ای که امکان رشد مداوم بلند مدت فراهم آید حوزه تمرکز فعالیت ساختمان ساخت و ساز انبوه سازی مسکن وفعالیت های خالی مربوط به ساخت و بسیار خواهد بود .هدف ساختمان پیشرو بودن در صنعت ...

دانلود ‫پروژه رایگان پروژه مالی شرکت آریان

دانلود ‫پروژه رایگان پروژه مالی شرکت آریان

  • پروژه مالی
  • ۴
  • 1 /9/1385افتتاح حساب جاری شماره 2001 نزد بانک ملی ایران شعبه خیام و واریز 30000000ریال به این حساب بابت سرمایه موسسه تجاری آریان توسط آقا ی آریان.1 /9/1385 اجاره یک ساله یک دستگاه ساختمان جهت تاسیس به مبلغ 3000000 ریال بصورت پیش پرداخت طی چک شماره ...

دانلود گزارش کارآموزی پروژه مالی شرکت خوشه صنعتی دوریکا

دانلود گزارش کارآموزی پروژه مالی شرکت خوشه صنعتی دوریکا

  • اقتصاد - حسابداری - مدیریت
  • ۱۳۴
  • خوشه صنعتی دوریکا به عنوان شرکت مادربوده و متشکل از چندین شرکت جزء میباشد که شرکت اروین پلاست یکی از شرکتهای زیرمجموعه این شرکت مادر میباشد .نحوه تهیه وفروش شرکت اروین پلاست به گونه ای است که عمده محصولات تولیدی این شرکت انحصاری بوده وتنها میتواند ...

دانلود ‫پروژه مالی طراحی سیستم حسابداری شرکت پیمانکاری آب و فاضلاب

دانلود ‫پروژه مالی طراحی سیستم حسابداری شرکت پیمانکاری آب و فاضلاب

  • اقتصاد - حسابداری - مدیریت
  • ۵۸
  • شرکت سهامی عام نمونه (در شرف تأسیس) طراحی سیستم اطلاعاتی خود را به ما واگذار می‌نماید و از ما خواسته می‌شود که با توجه به طبیعت فعالیت شرکت موردنظر (شرکت در زمینه تولید و فروش فرش ماشینی به فعالیت خواهد پرداخت) و حجم معاملات مختلف، تعداد کارمندان و ...

دانلود ‫پروژه  مالی شرکت کالای پزشکی شیراز

دانلود ‫پروژه مالی شرکت کالای پزشکی شیراز

  • اقتصاد - حسابداری - مدیریت
  • ۶۵
  • حسابداری عبارت است از: شناسائی، اندازه گیری، ثبت و گزارش اطلاعات اقتصادی برای استفاده کنندگان به گونه ای که امکان قضاوت و تصمیم گیری آگاهانه برای آنها فراهم شود. حسابداری به عنوان یک نظام پردازش اطلاعات، داده‌های خام مالی را دریافت نموده، آنها را به ...

دانلود ‫پروژه مالی  شرکت کارتن بهرام

دانلود ‫پروژه مالی شرکت کارتن بهرام

  • اقتصاد - حسابداری - مدیریت
  • ۵۴
  • هدف از تحقیق: امروزه بیش از 90% سرمایه در گردش اغلب منابع تولیدی به مواد صنعت (یعنی مواد اولیه محصولات نیمه تمام، محصولات تمام شده، ضایعات تولید، اقلام بسته‌بندی و ابزارآلات تولید مربوط است.بنابراین باید توجه داشت که تمام موارد فوق از قبیل محصولات و ...

دانلود پروژه دانشجویی -پروژه مالی دوره کاردانی در شرکت ماشین سازی و سیم و کابل سازی حسا

دانلود پروژه دانشجویی -پروژه مالی دوره کاردانی در شرکت ماشین سازی و سیم و کابل سازی حسا

  • اقتصاد - حسابداری - مدیریت
  • ۱۵۶
  • اکنون بیش از نود سال تاسیس کارخانه برق شهری در ایران می‌گذرد و حدوداً سی سال تحت این مدت موسسات تولید و توزیع برق کلاً در دست بخش خصوصی بوده نه تنها صاحبان و مدیران آنها در گذشته‌اند بلکه متأسفانه دفاتر و اسناد مرتب و مدونی در دست نیست و در بیشتر ...

دانلود ‫پروژه مالی حسابداری شرکت کامپیوتری طاها

دانلود ‫پروژه مالی حسابداری شرکت کامپیوتری طاها

  • اقتصاد - حسابداری - مدیریت
  • ۸۵
  • پروژه حسابداری حاضر حاصل تحقیق و پژوهش در شرکت طاهاکه نمایندگی ماتریکس می باشد واقع در 30 متری سینما سعدی شیراز می باشد . ضمینه فعالیت این شرکت برنامه نویسی و تولید نرم افزارهای حسابداری و سخت افزارکامپیوتری می باشد که بصورت مستمر و تولید زیاد و پخش ...

PaperDoc.ir پیپرداک
Paperdocir@
70 52 133 0939

Follow Us On:

پرداخت نهایی
عنوان مقاله
محصول به سبد خرید اضافه شد.