دانلود مقاله و تحقیق word با فرمت doc قابل ویرایش
افزودن به علاقه مندی ها

به اشتراک گذاری:

دانلود تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

دانلود
  • خلاصه تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

    چکیده:
    بازاریابی شامل فعالیت هایی می شود که در رابطه با رساندن خریدار و فروشنده به یکدیگر برای انجام معامله ، صورت می گیرد. بازار جهانگردی بر مبنای منطقه جغرافیایی ، ترکیب جمعیتی ، نوع رفتار یا بر مبنای روان‌نگاری بخش بندی می شود. در آمیخته بازاریابی عوامل گوناگون که بر تلاش ها ی بازار یابی اثر می‌گذارند به چهار گروه اصلی طبقه بندی می شوند که عبارتند از: محصول، توزیع، قیمت و ترویج یا گسترش محصول (سیاستهای تشویقی). برای اطمینان یافتن از اینکه همه تلاش ها در راه تأمین هدفهای کوتاه مدت و بلند مدت سازمان انجام شود باید برای بازاریابی خدمات ، برنامه هایی تهیه کرد. کار تهیه یک برنامه موفق بازار یابی با تجزیه و تحلیل عوامل محیطی شروع می شود و باید به عوامل اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی توجه کرد . در این راه باید روند بازار و روند رقابت را تجزیه و تحلیل نمود. در برنامه بازار یابی شیوه بخش بندی بازار ، هدفهای کوتاه مدت و استراتژیک و سرانجام برنامه های عملی برای تأمین هدف های مورد نظر مشخص می شود.
  • فهرست تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

مقالات مرتبط

Cached 1395/04/25
دانلود مقاله جایگاه صنعت گردشگری در استان قزوین

دانلود مقاله جایگاه صنعت گردشگری در استان قزوین

  • گردشگری و توریسم
  • ۳۰
  • استان قزوین با توجه به پیشینه تاریخی آن و با در نظر گرفتن قابلیت هایی که در زمینه جاذبه های تاریخی، گردشگری و منابع طبیعی و ... دارد میتواند نقش عمده و ویژه‌ای در زمینه توسعه صنعت توریسم داشته باشد که قابلیتها، امکانات و زمینه های مساعد آن به شرح ...

دانلود تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

دانلود تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

  • اقتصاد - حسابداری - مدیریت
  • ۱۳
  • چکیده: بازاریابی شامل فعالیت هایی می شود که در رابطه با رساندن خریدار و فروشنده به یکدیگر برای انجام معامله ، صورت می گیرد. بازار جهانگردی بر مبنای منطقه جغرافیایی ، ترکیب جمعیتی ، نوع رفتار یا بر مبنای روان‌نگاری بخش بندی می شود. در آمیخته ...

دانلود مقاله بازاریابی‌ صنعتی‌

دانلود مقاله بازاریابی‌ صنعتی‌

  • اقتصاد - حسابداری - مدیریت
  • ۳۸
  • مروری‌ بر بازاریابی‌ صنعتی‌ بازار صنعتی‌ با بیش‌ از 13 میلیون‌ سازمان‌ صنعتی‌ بازاری‌ بسیار بزرگ‌ است‌. سازمانهایی‌ مثل‌ روپانت‌ زیراکس‌، بویینگ‌ و اینترنشنال‌ پسیپر کالاها و خدماتی‌ را به‌ ارزش‌ بیش‌ از 3 تریلیون‌ دلار خریداری‌ می‌کنند. بازار کالا ...

دانلود مقاله صنعت گردشگری

دانلود مقاله صنعت گردشگری

  • مشاهیر و بزرگان
  • ۸۵
  • گردشگر کسی است که به منظوری غیر ازکار و کسب درآمد برای مدتی بیش از یک شب و کمتر از یکسال به سرزمنین جز اقامت گاه خود وارد می شود و در آن اوقات را سپری می کند و صنعت گردشگری آمیزه ای از فعالیت های گوناگون از حمل و نقل و تغذیه تا اقامت و مدیریت ...

دانلود گزارش رایگان صنعت فرش دستباف هند بازاریابی و چشم اندازهای آینده آن

دانلود گزارش رایگان صنعت فرش دستباف هند بازاریابی و چشم اندازهای آینده آن

  • هنر - گرافیک
  • ۵
  • صنعت فرش دستباف یک منبع ارز آور مهم برای کشور هند است که اخیراً پیشرفتهای عمده‌ای در زمینه صادرات آن صورت گرفته و صادرات فرش به سطح 94/807 میلیون دلار در 7 2006 در مقایسه با 153/696 میلیون دلار امریکا در 6 2005 رسید و بنابراین رشدی تقریباً 16 درصدی ...

دانلود تحقیق تبلیغات در صنعت گردشگری

دانلود تحقیق تبلیغات در صنعت گردشگری

  • گردشگری و توریسم
  • ۱۰
  • به گفته کارشناس آلمانی با توجه به تحقیق در مورد کشورهای اسلامی، امروزه اعتراض شدیدی در مورد برگزاری یا ایجاد صنعت توریست و جهانگردی در کشورهای اسلامی بیان شده است که این تصویر منفی در رسانه های گروهی و غربی طراحی شده پیدا کرده است و توسط تبلیغات ...

دانلود مقاله رایگان سمینار تخصصی بازاریابی در صنعت بیمه

دانلود مقاله رایگان سمینار تخصصی بازاریابی در صنعت بیمه

  • بیمه
  • ۳
  • شنبه 7 آذر ماه1383/ 13:30- به همت نشریه پیام بیمه ایران سمینار تخصصی، بازاریابی در صنعت بیمه روز گذشته در باشگاه بیمه ایران برگزار شد. هدف از برگزاری این سمینار بررسی بازار بیمه و بهره مندی از فناوری اطلاعات، کارآمدی بازاریابی، تحلیل نقاط قوت و ضعف ...

دانلود تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

دانلود تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

  • اقتصاد - حسابداری - مدیریت
  • ۱۴
  • بازاریابی شامل فعالیت هایی می شود که در رابطه با رساندن خریدار و فروشنده به یکدیگر برای انجام معامله ، صورت می گیرد. بازار جهانگردی بر مبنای منطقه جغرافیایی ، ترکیب جمعیتی ، نوع رفتار یا بر مبنای روان‌نگاری بخش بندی می شود. در آمیخته بازاریابی عوامل ...

دانلود مقاله راهکارهایی در جهت توسعه پایدار صنعت گردشگری شهری در ایران

دانلود مقاله راهکارهایی در جهت توسعه پایدار صنعت گردشگری شهری در ایران

  • گردشگری و توریسم
  • ۲۸
  • امروزه گردشگری به عنوان یکی از مهمترین صنایع توسعه پایدار، فرصت بزرگ فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برای کلانشهرها و مادر شهرهای جهانی از جمله کلانشهرهای ایران بوجود می آورد.این صنعت در ساختارهایِ فضایی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی عصر پسامدرن در جامعه حال ...

PaperDoc.ir پیپرداک
Paperdocir@
70 52 133 0939

Follow Us On:

پرداخت نهایی
عنوان مقاله
محصول به سبد خرید اضافه شد.