دانلود مقاله و تحقیق word با فرمت doc قابل ویرایش
افزودن به علاقه مندی ها

به اشتراک گذاری:

دانلود تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

دانلود
  • خلاصه
  • فهرست
  • خلاصه تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

    چکیده:
    بازاریابی شامل فعالیت هایی می شود که در رابطه با رساندن خریدار و فروشنده به یکدیگر برای انجام معامله ، صورت می گیرد. بازار جهانگردی بر مبنای منطقه جغرافیایی ، ترکیب جمعیتی ، نوع رفتار یا بر مبنای روان‌نگاری بخش بندی می شود. در آمیخته بازاریابی عوامل گوناگون که بر تلاش ها ی بازار یابی اثر می‌گذارند به چهار گروه اصلی طبقه بندی می شوند که عبارتند از: محصول، توزیع، قیمت و ترویج یا گسترش محصول (سیاستهای تشویقی). برای اطمینان یافتن از اینکه همه تلاش ها در راه تأمین هدفهای کوتاه مدت و بلند مدت سازمان انجام شود باید برای بازاریابی خدمات ، برنامه هایی تهیه کرد. کار تهیه یک برنامه موفق بازار یابی با تجزیه و تحلیل عوامل محیطی شروع می شود و باید به عوامل اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی توجه کرد . در این راه باید روند بازار و روند رقابت را تجزیه و تحلیل نمود. در برنامه بازار یابی شیوه بخش بندی بازار ، هدفهای کوتاه مدت و استراتژیک و سرانجام برنامه های عملی برای تأمین هدف های مورد نظر مشخص می شود.
  • فهرست تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

مقالات مرتبط

Cached 1396/05/19
دانلود مقاله جایگاه صنعت گردشگری در استان قزوین

دانلود مقاله جایگاه صنعت گردشگری در استان قزوین

  • گردشگری و توریسم
  • ۳۰
  • استان قزوین با توجه به پیشینه تاریخی آن و با در نظر گرفتن قابلیت هایی که در زمینه جاذبه های تاریخی، گردشگری و منابع طبیعی و ... دارد میتواند نقش عمده و ویژه‌ای در زمینه توسعه صنعت توریسم داشته باشد که قابلیتها، امکانات و زمینه های مساعد آن به شرح ...

دانلود تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

دانلود تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

  • اقتصاد - حسابداری - مدیریت
  • ۱۳
  • چکیده: <br>بازاریابی شامل فعالیت هایی می شود که در رابطه با رساندن خریدار و فروشنده به یکدیگر برای انجام معامله ، صورت می گیرد. بازار جهانگردی بر مبنای منطقه جغرافیایی ، ترکیب جمعیتی ، نوع رفتار یا بر مبنای روان‌نگاری بخش بندی می شود. در ...

دانلود مقاله بازاریابی‌ صنعتی‌

دانلود مقاله بازاریابی‌ صنعتی‌

  • اقتصاد - حسابداری - مدیریت
  • ۳۸
  • مروری‌ بر بازاریابی‌ صنعتی‌<br> بازار صنعتی‌ با بیش‌ از 13 میلیون‌ سازمان‌ صنعتی‌ بازاری‌ بسیار بزرگ‌ است‌. سازمانهایی‌ مثل‌ روپانت‌ زیراکس‌، بویینگ‌ و اینترنشنال‌ پسیپر کالاها و خدماتی‌ را به‌ ارزش‌ بیش‌ از 3 تریلیون‌ دلار خریداری‌ می‌کنند. ...

دانلود مقاله صنعت گردشگری

دانلود مقاله صنعت گردشگری

  • مشاهیر و بزرگان
  • ۸۵
  • گردشگر کسی است که به منظوری غیر ازکار و کسب درآمد برای مدتی بیش از یک شب و کمتر از یکسال به سرزمنین جز اقامت گاه خود وارد می شود و در آن اوقات را سپری می کند و صنعت گردشگری آمیزه ای از فعالیت های گوناگون از حمل و نقل و تغذیه تا اقامت و مدیریت ...

دانلود گزارش رایگان صنعت فرش دستباف هند بازاریابی و چشم اندازهای آینده آن

دانلود گزارش رایگان صنعت فرش دستباف هند بازاریابی و چشم اندازهای آینده آن

  • هنر - گرافیک
  • ۵
  • صنعت فرش دستباف یک منبع ارز آور مهم برای کشور هند است که اخیراً پیشرفتهای عمده‌ای در زمینه صادرات آن صورت گرفته و صادرات فرش به سطح 94/807 میلیون دلار در 7 2006 در مقایسه با 153/696 میلیون دلار امریکا در 6 2005 رسید و بنابراین رشدی تقریباً 16 درصدی ...

دانلود تحقیق تبلیغات در صنعت گردشگری

دانلود تحقیق تبلیغات در صنعت گردشگری

  • گردشگری و توریسم
  • ۱۰
  • به گفته کارشناس آلمانی با توجه به تحقیق در مورد کشورهای اسلامی، امروزه اعتراض شدیدی در مورد برگزاری یا ایجاد صنعت توریست و جهانگردی در کشورهای اسلامی بیان شده است که این تصویر منفی در رسانه های گروهی و غربی طراحی شده پیدا کرده است و توسط تبلیغات ...

دانلود مقاله رایگان سمینار تخصصی بازاریابی در صنعت بیمه

دانلود مقاله رایگان سمینار تخصصی بازاریابی در صنعت بیمه

  • بیمه
  • ۳
  • شنبه 7 آذر ماه1383/ 13:30- به همت نشریه پیام بیمه ایران سمینار تخصصی، بازاریابی در صنعت بیمه روز گذشته در باشگاه بیمه ایران برگزار شد.<br> هدف از برگزاری این سمینار بررسی بازار بیمه و بهره مندی از فناوری اطلاعات، کارآمدی بازاریابی، تحلیل نقاط ...

دانلود تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

دانلود تحقیق بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

  • اقتصاد - حسابداری - مدیریت
  • ۱۴
  • بازاریابی شامل فعالیت هایی می شود که در رابطه با رساندن خریدار و فروشنده به یکدیگر برای انجام معامله ، صورت می گیرد. بازار جهانگردی بر مبنای منطقه جغرافیایی ، ترکیب جمعیتی ، نوع رفتار یا بر مبنای روان‌نگاری بخش بندی می شود. در آمیخته بازاریابی عوامل ...

PaperDoc.ir پیپرداک
Paperdocir@
27 23 800 0938

Follow Us On:

پرداخت نهایی
عنوان مقاله
محصول به سبد خرید اضافه شد.